четверг, 18 октября 2018 г.

*

Сильвестр Сталлоне: 

"Життя завдала мені рану - ще при народженні половину лиця мені паралізувало. Вчителі вважали мене розумово відсталим, а мати поставила хрест ще в дитинстві.
Протягом семи років, семи довгих голодних років, агенти і продюсери хором твердили мені, що я повинен кинути спочатку акторську, а потім сценарну стезю.
Мене розгортали на кастингах, ще до того як я знімав куртку, а продюсери бракували мої сценарії не прочитавши жодного рядка. Я ковтав сльози, на роботі. Чистив клітки левів у зоопарку, рубав м'ясо. 7 довгих, важких років. 7 років сліз, поту і віри в себе.
Ви теж нічого не доб'єтеся поки не переживете період відчаю. А потім? А потім я цілий рік жив на 1600 доларів. І написав «Роккі». Вірте в себе і любить свою маму."

Комментариев нет:

Отправить комментарий