Як використовувати онлайн мережі для маркетингу.
Будуйте і зміцнюйте свій бренд: підпис під вашим е-мейлом, профілем на форумі, співтоваристві, окремими постами - все це способи будувати і просувати ваш бренд, робити його відомим для більшої кількості людей.
Сила громадської думки: ринок соціальних мереж вимагає відкритості від компаній, які хочуть використовувати його для підвищення своїх продажів. Організації повинні мати набагато більше людей в онлайн ком'юніті, ніж тільки найняті для цього фахівці. Задоволені співробітники компанії - найкращі її проповідники. Саме цим пояснюється те, що з 55 000 співробітників компанії Майкрософт, 1 200 є активними постійними блогерами.
Рекламувати себе за допомогою ідей добродійності: люди з набагато більшим бажанням збираються навколо корисної ідеї, ніж комерційної компанії.
Мікроцілі: Якщо ви визначили для себе конкретну цільову групу, як мету свого сервісу, знайдіть місце в мережі, де представники цієї групи вже зібралися. Ви продаєте консультації для незалежних книжкових магазинів? Якщо подібної онлайн групи ще не існує, створіть її самі, дайте посилання всім своїм знайомим і спостерігайте за зростанням вашої групи, всіляко її підтримуючи.
Розповсюджуйте чутки: Якщо ви пропонуєте якийсь новий сервіс, сарафанне радіо - задоволені клієнти розповідають про вас друзям і родичам - це один з найбільш ефективних шляхів з розкручування нового бізнесу. Позитивні чутки так само поширюються і через спільноти - лідери мереж є кращими дороговказними будь-якого бізнесу. Якщо те, що ви продаєте подобається популярному блогеру з власним ресурсом - ви отримуєте собі найкращого проповідника.
Крос-промоутування: Поставте лінк на свій веб-сайт у підпис е-мейл. Поставте лінк на ваше ком'юніті на ваш веб-сайт. Поставте лінк на ваш веб-сайт в профіль вашого користувача, і так далі, далі, далі... перелінкування діє!
Створіть ком'юніті навколо теми вашого бізнесу: Музичні групи, кінофільми, автори книг, модні марки і технологічні компанії часто створюють ком'юніті навколо своїх брендів. Проте, багато компаній не мають такої популярної платформи для обговорення та залучення людей. Замість неї ви можете вибрати будь-яку іншу привабливу і корисну ідею, як наприклад компанія Ейвон створила співтовариство по боротьбі з раком грудей. Пропаганда не вузько профільного товару, але глобальної концепції приверне до вас увагу безлічі людей.
Маркетинговий шлях за допомогою соціальних мереж не легкий і вимагає постійного, щоденної підтримки активності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий