пятница, 8 апреля 2016 г.

10 порад про те, що можна робити в поштовій розсилці

Онлайн-маркетинг дає можливість рекламувати бренд швидко і просто. Одна з найбільш популярних тактик онлайн реклами - це поштова розсилка. Вона відносно дешево обходиться і дає досить широке охоплення.
Але за роки використання цього інструменту не можна сказати, що його ефективність завжди тримається того рівня, якого хотілося б рекламодавцеві.

Що потрібно робити?

1. Використовувати спеціалізоване ПЗ - інтернет-клієнт для розсилок. Як правило, такі програми доступні за ціною і зрозумілі. Допомагають впоратися зі списками ваших поточних і майбутніх клієнтів, створювати спеціалізовані розсилки. Наприклад, якщо група користувачів вже підписалася на ваш сервіс, не варто знову розсилати їм листи із запрошенням на реєстрацію, краще запропонувати це тим користувачам, які можуть стати потенційними клієнтами.

2. Використовувати професійні шаблони для розсилки. Для цього потрібно або найняти дизайнера, який створить для вас шаблон, або купити готові шаблони онлайн. Коли потрібно привернути увагу користувача, структура листа дуже важлива.

3. Розсилати персоналізовані листа. Персоналізація пом'якшує тон вашого листа, наближає його до стилю невимушеного спілкування. Замість того, щоб починати зі слів «Шановний клієнт», можна спробувати написати «Привіт!», а далі - вставити ім'я одержувача. Формально складений лист може відлякати, а наявність імені користувача створить враження, що лист було написано спеціально для нього.

4. Працювати над планом контенту онлайн-розсилок. Це має бути щось на зразок календаря, куди внесені дати релізів всіх нових продуктів і сервісів, що дозволить рекламувати їх точно в строк.

5. Придумувати захоплюючі заголовки. Вся ваша рекламна кампанія по розсилці пройде даремно, якщо користувачі не будуть відкривати і читати листи. Щоб досягти зворотного, слід думати над формулюванням теми листа, яка зацікавила б користувача.

6. Писати короткі і ємні листи. Сьогодні у користувачів немає часу вчитуватися в довгі тексти, щоб вишукати там цінну інформацію для себе. Так що краще всього писати короткі, змістовні листи без зайвих деталей. Чим довший лист, тим більші шанси, що користувач просто знищить його, не прочитавши.

7. Вимірювати ефективність проведеної кампанії. Недостатньо просто розсилати листи. Потрібно знати, наскільки кампанія спрацювала, вміти аналізувати показники CTR, конверсії відсотка відкритих листів.

8. Покращувати конверсію. Для цього потрібно поєднувати частоту розсилок з циклами продажів. Це допоможе визначити, скільки часу в середньому йде на однин продаж.

9. Використовувати перехресне просування. Приміром, рекламувати в розсилці і ваші сторінки в соціальних мережах. Підписавшись на вашу сторінку в мережі, користувачі більше будуть знати про дати виходу нових продуктів.

10. Заохочувати користувачів. Поштою можна, приміром, розсилати пропозиції про знижки, щоб показати, як ви цінуєте користувачів. Це допоможе побудувати тривалі відносини з клієнтом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий